Reklamace

Něco se nepovedlo? 🤔

Je mi to líto, ale vše má řešení. Ozvěte se mi na e-mail: ✉️ info@zomael.cz a spolu najdeme to nejlepší řešení k vaší plné spokojenosti. Každou jednou reklamací se zabývám osobně, protože chci mít jistotu, že vše perfektně klapne. Taky z toho důvodu, že reklamací je naprosté minimum. 🧡

Určitě víte, že reklamace se vztahuje pouze na vady způsobené výrobcem, nikoliv na poškození zapříčiněné nesprávným používáním nebo přirozeným opotřebováním. Rovněž reklamovat můžete pouze zboží v zákonné době. Reklamace (práva z vadného plnění) je podrobně upravena v odstavci 7 našich Všeobecných obchodních podmínek a v našem Reklamačním řádu.

🔖 Reklamační řád - verze ke stažení
 
A jak postupovat?  Stačí následovat tyto kroky.
  • ✅ Reklamační formulář je třeba stáhnout, vytisknout, vyplnit, podepsat a zaslat naskenovaný na e-mailovou adresu: info@zomael.cz. Zároveň, prosím, přiložte foto vady, kterou chcete reklamovat.
  • A pak už jen vyčkejte, až se s vámi spojím a domluvíme se na dalším postupu. Ne vždy je nutné posílat Zboží k nám, ale uznáme reklamaci např. z fotek.
  • ✅ Zboží zaslané Českou poštou či na dobírku nebudeme přijímat. Zásilku můžete vrátit přes Zásilkovnu a směřujte ji, prosím, na následující výdejní místo Zásilkovny: Mandala Montessori, ul.Hlubočepská, Praha 5 - Hlubočepy. Adresát: Senta Pavlata, info@zomael.cz, 607 754 007
  • ✅ Dostanete od mě dva reklamační listy - potvrzení o uplatnění reklamace a potvrzení o vyřízení reklamace.
Mějte se parádně! 🤗
 
Senta Pavlata
majitelka Zomael.cz
 
 
 
 
 
 
 
 
Zpět do obchodu