Reklamace
Něco se nepovedlo? 🤔
🔖 Reklamační řád - verze ke stažení
🔖 Reklamační řád - online verze
A jak postupovat? Stačí následovat tyto kroky.
- ✅ Reklamační formulář je třeba stáhnout, vytisknout, vyplnit, podepsat a zaslat naskenovaný na e-mailovou adresu: info@zomael.cz. Zároveň, prosím, přiložte foto vady, kterou chcete reklamovat.
- ✅ A pak už jen vyčkejte, až se s vámi spojím a domluvíme se na dalším postupu. Ne vždy je nutné posílat Zboží k nám, ale uznáme reklamaci např. z fotek.
- ✅ Zboží zaslané Českou poštou či na dobírku nebudeme přijímat. Zásilku můžete vrátit přes Zásilkovnu a směřujte ji, prosím, na následující výdejní místo Zásilkovny: Mandala Montessori, ul.Hlubočepská, Praha 5 - Hlubočepy. Adresát: Senta Pavlata, info@zomael.cz, 607 754 007
- ✅ Dostanete od mě dva reklamační listy - potvrzení o uplatnění reklamace a potvrzení o vyřízení reklamace.
Mějte se parádně! 🤗
Senta Pavlata
majitelka Zomael.cz