FAQ

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

  •  Jaké jsou možnosti dopravy? 

Zboží zasíláme po ČR a na Slovensko kurýrní společností GLS nebo na výdejní místa Zásilkovny. Do Polska zasíláme kurýrní společností GLS. 

  • Jaká je doba dodání? 

Jsme rychlí. Produkty máme skladem a každý pracovní den expedujeme. Pro zboží si kurýr GLS jezdí každý pracovní den v dopoledních hodinách, stejně tak odbavujeme Zásilkovnu každý pracovní den v dopoledních hodinách. Obvyklá doba dodání přepravní společností je 2 pracovní dny, ale často se stává, že zboží je zákazníkovi doručeno již následující pracovní den. Na Vás je pak zajistit si, že zboží při nejbližší možné příležitosti převezmete. V případě, že objednáte do 8:00, expedujeme zboží tentýž den. V případě, že objednáte po 8:00, zboží je od nás předáno do rukou přepravní společnosti do 24 h. Upozorňujeme, že v případě exponovanějších období (Vánoce, Black Friday) je možné, že doba dodání přepravní společností může být delší. 

  • Jaké jsou možnosti platby?

Nabízíme široké možnosti platby. Zdarma můžete zaplatit klasickým bankovním převodem nebo QR kódem, Apple Pay, Google Pay či online přes platební bránu Comgate, která umožňuje bankovní převod nebo platbu kartou. K dispozici je pouze v ČR také odložená platba Skippay. Zákazníkům umožňujeme rovněž platit na dobírku přepravní společnosti, jež je ovšem zpoplatněna. 

  • Mohu si zboží vyzvednout osobně? 

Tuto možnost zatím nenabízíme. V případě urgentní potřeby (dárek na poslední chvíli, nečekané rande apod., vždyť to známe všichni) nám zavolejte na 607 754 007 a budeme se snažit vymyslet řešení. Mrkněte také do sekce Doprava a alternativní způsoby dopravy. 

  • Posíláte zboží i do zahraničí? 

Ano. V současné chvíli operujeme na trzích v České republice, na Slovensko a v Polsku. Máme uzavřenou smlouvu s přepravní společností GLS a Packeta (Zásilkovna) a jsme schopni expedovat do všech zemí v schengenském prostoru. V případě zájmu o zaslání zboží do zahraničí nás kontaktujte na email info@zomael.cz a domluvíme se na přesných podmínkách. 

  • Jak zjistím správnou velikost náramku? 

Velikost většiny náramků, které prodáváme, je univerzální. Náramek se přizpůsobí zápěstí. U některých náramků je však nutné zvolit velikost, u takových náramků je vždy vysvětleno v popisu produktu, jak velikost zjistíte.  

  • Co když zvolím špatnou velikost náramku? 

Pokud zvolíte špatnou velikost náramku, nic se neděje. Náramek vyměníme za správnou velikost pouze za cenu poštovného. Původní náramek nám však musíte zaslat v bezvadném stavu a v původním balení.  

  • Mohu vrátit zboží do 14ti dní bez udání důvodu? 

Ano, samozřejmě. Za našimi produkty si 100% stojíme a zákazníkům nabízíme možnost zakoupené zboží v našem e-shopu vrátit do 30 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod sdělíte, budeme moc rádi, abychom naše služby mohli neustále zlepšovat. 

  • Ručíte za pravost stříbrných šperků?

Ano. Obecně, stříbrné a zlaté šperky podléhají velmi přísné kontrole pravosti. Více se můžete dočíst zde. V případě, že nakupujete šperky z drahých kovů na e-shopu, doporučujeme si zjistit, zda daný e-shop plní své zákonné povinnosti a je registrován na Puncovním úradě ČR. Naše činnost je zaregistrována na Puncovním úřadě ČR pod registračním číslem (IDENT) 14730. Máme přidělenou odpovědnostní (dovozní) značku ve znění SP, kterou používáme k opuncování zboží, jež ze zákona (puncovní zákon) opuncované být musí, tj. nad 3g hmotnosti u stříbrných šperků. Každý jeden kus šperku prochází kontrolou na Puncovním úradě a všechny naše stříbrné šperky mají vyražen ryzostní punc 925. Tudíž Vám garantujeme, že zboží odpovídá deklarované ryzosti Ag 925/1000.

Nad rámec, naše zboží prošlo úspěšně laboratorními zkouškami provedenými Puncovním úřadem ČR a neobsahuje žádné těžké kovy.

S Puncovním úřadem jsme rovněž uzavřeli Dohodu o umožnění internetových kontrolních nákupů. Najdete nás v seznamu zde.

Vězte, že větší garanci pravosti stříbra v ČR již nelze mít. 

  • Může použití minerálů nahradit lékařskou péči?

Důrazně upozorňujeme, že použití minerálů není náhradou lékařské péče. V případě, že na sobě cítíte příznaky jakékoliv nemoci, vždy vyhledejte svého praktického lékaře. Všechny údaje o vlastnostech drahých kamenů, polodrahokamů a minerálů jsou pouze informativního charakteru čerpané z obecně známých informací a zdrojů. 

  • Jsem influencer/ka a měl/a bych zájem o spolupráci. Přijímáté takové spolupráce? 

Ano, jdeme s dobou a spolupráci se semozřejmě nebráníme. Ovšem velmi pečlivě si vybíráme své partnery. Napište nám na email, Instagram nebo Facebook a věříme, že najdeme společnou řeč.

 

 

 

Zpět do obchodu